Opdracht Markt -en consumentenonderzoek Opdracht Markt -en consumentenonderzoek
Opdracht Markt -en consumentenonderzoek

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Samen afspreken voor boeken en tijdschriften?

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Opdracht Markt -en consumentenonderzoek -> Boeken+tijdschriften
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Hans VdB

BerichtGeplaatst: 02-10-2008 18:06:10    Onderwerp: Samen afspreken voor boeken en tijdschriften? Reageren met citaat

Voor degenen, waaronder mezelf, die meer informatie moeten vinden in boeken en tijdschriften is het denk ik het beste om eens af te spreken en dit samen te doen... Anders zullen we waarschijnlijk met heel wat dezelfde informatie en bronnen zitten en op deze manier kan iedereen andere boeken en tijdschriften raadplegen...
Misschien kunnen we maandag in de bibliotheek van de communicatiewetenschappen afspreken? Om 15u bijvoorbeeld?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Hans Van Bever

BerichtGeplaatst: 03-10-2008 11:28:13    Onderwerp: Afspreken boeken maandag 6 oktober Reageren met citaat

Goed idee!

Ik zou misschien wel iets vroeger afspreken, om 14u bijvoorbeeld. Een kwestie dat we zeker voldoende tijd hebben om goede bronnen te vinden. Want ik heb de indruk dat het nog niet zo'n simpel onderwerp is.

Ik zal een "hotmailtje" sturen naar al degenen die boeken en tijdschriften moeten zoeken. Dan is zeker iedereen op de hoogte!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Opdracht Markt -en consumentenonderzoek -> Boeken+tijdschriften Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: