Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
silke
|
Geplaatst: 17-10-2008 09:16:52 Onderwerp: |
|
|
Hay!
Artikels zitten normaalgezien in jullie inbox!
Ik doe er nog dit artikeltje bij, leek toch nog interessant:
- Product development strategies for established market pioneers, early followers, and late entrants
successsss
x |
|
Terug naar boven |
|
 |
silke
|
Geplaatst: 18-10-2008 08:13:11 Onderwerp: |
|
|
Mss toch best ervoor zorgen dat de samenvattingen per artikel niet langer zijn dan een halve pagina, da's ni zo simpel, heb'k al ondervonden maar om alles tot een goed geheel te krijgen...tenzij het echt een reeeeuzegoed artikel is natuurlijk maar dan nog...
tot later en succes!
x |
|
Terug naar boven |
|
 |
maarten
|
Geplaatst: 20-10-2008 16:49:23 Onderwerp: boeken |
|
|
hoi,
De bruikbare stukken uit de boeken zijn grotendeels samengevat. Ik moet nu wel zeggen dat het in die boeken vooral gaat over het hele proces van idee tot het effectief op de markt brengen en dat de stap van opportunity identification meestal maar vrij beperkt beschreven wordt.
Ook gaat het vooral over die eerste fase van opportunity identification en dus niet datgene wat wij gaan doen in ons onderzoek.
Maar wat ik eigenlijk wou vragen: zijn er nog artikels die samengevat moeten worden? Of vinden jullie het beter dat ik deze week nog eens ga rondkijken in een andere bib voor andere relevante boeken? Ik kan daar wel nog tijd voor vrij maken...
groetjes,
maarten |
|
Terug naar boven |
|
 |
Stefanie
|
Geplaatst: 20-10-2008 17:32:46 Onderwerp: |
|
|
Hoi,
ik denk dat alle artikels verdeeld zijn, misschien is het inderdaad goed dat je nog even rondkijkt of er nog extra literatuur voor handen is...
Ik had ook nog een vraagje, wanneer zouden wij de volgende keer samenkomen? Misschien donderdag nog, voor de les MCO, want vrijdag past niet voor mij...?
Groetjes,
stefanie |
|
Terug naar boven |
|
 |
Hans Van Bever
|
Geplaatst: 21-10-2008 13:17:24 Onderwerp: Afspreken |
|
|
Ik stel voor dat we de deadline afwachten voor we nog eens samenkomen. Dan kunnen we in het weekend de literatuursamenvattingen van elkaar eens doornemen en nadenken over een structuur (eventueel per mail) of anders begin volgende week afspreken.
Is het donderdag les MCO?
Maarten, idd het beste om (als je dat wil ten minse) nog wat verder te zoeken in de bib. |
|
Terug naar boven |
|
 |
maarten
|
Geplaatst: 21-10-2008 19:23:57 Onderwerp: |
|
|
Ik heb nog twee boeken gevonden in de bib van de economie. Ik zal eens zien of er iets relevant instaat.
Donderdag geen MCO, mss bedoelde Stefanie beroepspraktijk.
Voor het samenkomen, ik dacht ook dat we eerst elkaars samenvattingen eens gingen doornemen. Dus mss moeten we dat inderdaad in het weekend doen en ook eens bekijken hoe we het schrijven dan gaan aanpakken.
Aangezien er toch nog wat werk is, denk ik dat we niet voor de 31e met Lieven en Katrien zullen kunnen afspreken. Spreek mij tegen als ik dat verkeerd zie .Misschien is het dan geen slecht idee om al voor de 31e een afspraak te maken voor dat discussiemoment. Zodat we toch niet te laat moeten gaan en dan kunnen we het weekend wat vroeger inzetten
Groetjes |
|
Terug naar boven |
|
 |
silke
|
Geplaatst: 22-10-2008 22:09:02 Onderwerp: |
|
|
oei!
ik heb hier die berichten niet (of toch veel later) in mijn mail gehad...niet gezien dus! sorry
ik heb reeds voorgesteld om alles samen te voegen, en moest het niet of moeizaam lukken zal ik om hulp roepen
maar, alleen als iedereen dat ziet zitten e? kwil daar mijne zaterdag helemaal aan wijden anders
kweet ni of Maarten ondertss nog iets extra's heeft met die boeken ofzo? Hoeveel boeken heb je uiteindelijk gebruikt? want we hebbe nogal wat meer artikels niet dat da erg is denkik ma kom qua bronnen zitten we wel op voldoende denkik!
We kunnen anders volgende week dinsdag nog eens afspreken voor de les van MCO? Lukt dat voor iedereen van de literatuurgroep?
Dan bekijken we waar nog dingen moeten bijgeschaafd worden enzo...
Zeg maar of't voor jullie past!
bibaai!
x |
|
Terug naar boven |
|
 |
Hans Van Bever
|
Geplaatst: 22-10-2008 23:32:33 Onderwerp: Ca va |
|
|
Voor mij is het in orde om samen te komen voor de les MCO van komende dinsdag. Laat het uur maar weten.
Zoals ik al aanhaalde in een mail, ben ik altijd bereid mee te helpen met het samenvoegen van de literatuur. Ik hoor het wel!  |
|
Terug naar boven |
|
 |
maarten
|
Geplaatst: 23-10-2008 09:18:04 Onderwerp: |
|
|
In totaal heb ik 6 boeken gevonden. Vanavond of tenlaatste morgen stuur ik mijn samenvattingen ook door.
Dinsdag afspreken is zeker in orde voor mij.
En uiteraard ben ik ook bereid mee te helpen met het samenvoegen. Je laat het maar weten!  |
|
Terug naar boven |
|
 |
silke
|
Geplaatst: 23-10-2008 09:44:52 Onderwerp: |
|
|
Hayyyyyy!
Kleine wijziging! Zodat iedereen erbij kan zijn, gaan we gewoon even kort samenkomen op't koerke tijdens de pauze van MCO!
Goed voor iedereen?
grtz!
x |
|
Terug naar boven |
|
 |
Hans Van Bever
|
Geplaatst: 23-10-2008 10:13:27 Onderwerp: ok |
|
|